Bu Blogda Ara

14 Kasım 2010 Pazar

BENİ SEVMEK



Beni  sevmek rakı içmek gibidir. Öyle bir anda oldu bittiye getirmekle olmaz bu iş. Ağır ağır seveceksin, her anından keyif alarak. Rakıyı yudumlar gibi yavaş yavaş kalbine sızacağım. Meze olarak şiirlerimden tadarken kendini aşkımın sarhoşluğunda unutacaksın.

Bütün hayatına karışacağım, tüm arzularına; düşüncelerine sızacağım. İşte o vakit aşık adını alacaksın. İstemsizce her an adımı anacaksın.

Öyle bir oldu bittiye getirilmez benim aşkım. Acele edersen çarpar adamı, kolay mı böyle büyük aşkın hazmı.

Nazımlara sor beni, Atilla İlhanlar;Necip Fazıllar konuşur beni. Mecnun ile Kerem'den duy  kudretimi. Sen en iyisi aşka sor beni.

                                                                                                                                   Özak Durmuş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder