Bu Blogda Ara

14 Şubat 2011 Pazartesi

İyelik Kipinde Sevgiler

            Ben sevdiğimin, sevdiğim herhangi bir şeyin benim olmasını isterim. Yalnızca bana ait olmasa da ben olmayınca eksikliğim hissedilsin isterim.

            Sevgime karşılık beklemesem de birine ya da bir şeye ait olmak isterim. Varlığıma benden başkaları da ihtiyaç duysun isterim.

            Başkalarından zengin olmama gerek yok. Bana ait bir şeyler olsun isterim. Başkasında ne olduğunu umursamadan yalnızca bana ait olan; sadece benim dokunup, koklayabileceğim şeylerin sahipliğini isterim.

            Ben seninim, sen de benim diyebilecek bir aşk isterim. Teslim olurcasına değil, kendimi onda bulmuş gibi sevmek isterim.

            Kendimi ülkeme, sevdiğime, sevdiğim şeylere adamak isterim. Ben, ben olmanın haricinde başkalarına da ait olmak isterim.
Özak Durmuş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder