Bu Blogda Ara

16 Şubat 2011 Çarşamba

SON KEZ GÜLÜMSE

            Bana elveda deme, istemiyorum. Sevdiğini bile, bile gittiğini görmek istemiyorum. Dönmeyeceğini bilmeme rağmen belki dönersin diyerek umut beslemek istemiyorum. Ben daha fazla acı çekmek istemiyorum...

             Beni terk ettiğini söyle, hiç sevmediğini; özlemeyeceğini söyle. Söyle ki unutabileyim seni... Hiç sevmedim de, hepsi yalandı de, gözlerimden akan yaşlara dahi inanma de. Bana yalan söyle!

            Benden nefret ettiğini, beni bir daha görmek istemediğini söyle. Söylersen, belki ben de görmek istemem seni. Yalanlarla ikna et beni, ikna et ki kurusun gözyaşlarım. Sussun amansız haykırışlarım; boşa yalvarışlarım...

            Bana elveda deme, seni hala seviyorum deme. Bana her şeyi söyle ama öldüğünü söyleme!!!

Özak Durmuş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder