Bu Blogda Ara

20 Aralık 2013 Cuma

YEŞİLİNE SORDUM GÖZLERİNİ

Yeşil gözlerde buldum yine kendimi, tam da aşık olmamaya söz vermişken! Yine nerden düştüm ben bu derde? Hani onca edilen yemin, tekrarı olmayacak diye verilen sözler. Ah seni yalancı yürek yine kapılıp gittin değil mi birine?

Arkadaş bir kere de bana sorsana, abi gidiyim mi? Sence bize uygun mu? Hiç sorma yok, kendi başına gidiyorsun tabii, sonra acı çeken hep biz... Ulan ne pervasız adamsın ya!! Yani kızmayayım diyorum da olacak iş değil. Sen değil miydin daha geçenlerde usandım abi sevmekten diyen; bitti artık bu iş, ben de herkes gibi günümü gün edeceğim diyen. Ne ara vazgeçtin; ne ara sevdin bu kadar; kapıldın gittin bir türlü anlamadım?


Ben senden hiç kurtulamayacağım değil mi? Ne zaman uslanacaksın be oğlum. Anla artık kalmadı o eski aşklar, ayrılıklar bile eskisi kadar hüzünlü değil. Ah ah! Anlamıyorsun değil mi derdimi ve de hiç anlamayacaksın. Neyse hadi sustum artık ama sen de artık  söyle kimmiş? Gözlerinin yeşili bahane, ben onda kayboluyorum abi dediğin? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder