Bu Blogda Ara

8 Ekim 2010 Cuma

Ben seni hiç sevmedim ki


Ben seni hiç sevmedim ki
Adının yankılanmasını sevdim,
Boşluğa düşmüş hayatımda.

Ben seni hiç sevmedim ki
Gözlerimin gözlerine
Hapsolmasını sevdim.

Ben seni hiç sevmedim ki
Yokluğunda akan gözyaşlarımı,
Kalbime gömmeyi sevdim.

Ben seni hiç sevmedim ki
Seninle olmanın
Hayalini kurmayı sevdim.

Ben seni hiç sevmedim ki
Ben sen yokken
Yalnızlığa sarılmayı sevdim.

Ben seni hiç sevmedim ki
Seninle uyuduğumuz
Yastığı koklamayı sevdim.

Ben seni hiç sevmedim ki
Seni saatlerce düşünüp
Zihnimden atamamayı sevdim.

Ben seni hiç sevmedim ki
Senden uzakta kalmanın
Acısını çekmeyi sevdim.

Ben seni hiç sevmedim ki
Senin bana verdiğin
Yaşama sevincini sevdim.

Ben seni hiç sevmedim ki
Çünkü sen bilmezken
Ben en çok seni sevdim!

                                                                             ÖZAK DURMUŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder