Bu Blogda Ara

16 Ekim 2010 Cumartesi

SEVGİ



           Senle gelmeye ne çok ihtiyacım var. Tut elimden götür beni. Dayanamıyorum artık. Kapadım gözlerimi inandım sana, körü körüne. Umutsuz, neşesiz, sensizim ben.

           Sadece gözlerimi kapatıp senle olan düşlerime geri dönmek istiyorum. Çok şey mi istiyorum. Senle olmanın hayali dahi yetiyor…

          Ağladım hıçkıra hıçkıra. Ağladıkça sarıldım yastığıma, sana sarılırmışçasına. Bütün gözyaşlarımı aldı benden.

           Sonrasında uykuya daldım. Uyurken fısıldamışım şiirlerimi meğer. Ne kadar boş bir çaba, ne kadar çaresiz, ne kadar aşık !!!

           Hani sen melektin! Hani düşlerimdin! Hani yüreğimdeki her sesi duyardın!

           Bak duymuyorsun! Ağlıyorum görmüyorsun! Acımı hissetmiyorsun!

           SEN BENİ SEVMİYORSUN!

                                                                                                           Özak Durmuş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder