Bu Blogda Ara

10 Ekim 2010 Pazar

Düş


Yazarken ağlamaklı oldum desem kızar mısın? Üzülmemi istemediğini biliyorum ama bence ağlamanın böylesi güzel…Bugün ,dün  ve yarın belki hiç değişmeyecek bu kısır döndü. Ne zaman mavi gözlerine dalıp gitsem,kalem elimde, bir iki satır karalamış olacağım ve yine gözü yaşlı ben . Çoğu insan için böyle bir sevgi anlam taşımaz ama sevmenin böylesi de güzel . Sorsan elinin elimde olmasının nasıl bir his olduğunu söylemem ama yazabilirim. 30 dakikadan fazla karşında oturabilmiş değilim. Sanki bir ömrü beraber geçirmişçesine yazıyorum. Nasıl dersen? Sadece bir iki fotoğraf. Işığına,gözlerine öylesine kapıldım ki… Sözcük bulamıyorum hiçbir düşüm bu kadar güzel olmamıştı. Her gecenin sonunda olduğu gibi sabah bu düşte sona erecek..

Bu gece de ben ağlayan çocuk, sen uzak diyarların güzel prensesi … Bir düş sonu


                                                                                                           Özak Durmuş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder