Bu Blogda Ara

15 Ekim 2010 Cuma

NEDEN SEVERSİN Kİ?



     Söyle bana neden seversin? Bugüne kadar ne iyilik gördün aşktan? Neden seversin anlayamıyorum. Aşk yüzünden ıskalamadın mı hayatı kaç kere? Kaç fırsatı teptin onun yüzünden, kaç kere ağladığını gördüm onun yüzünden.

     Bir gün mutluysan üç gün mutsuzsun bu nasıl şey anlamadım. Mantıklı bir canlı bir gün mutluluk için bir hafta, bir ay mutsuz olmayı göze alır mı? Benim aklım almıyor. Sana bir güzel söz söyledi diye iki gün mutlu geziyorsun. Bir kötü söz söylüyor diye bir hafta  ağlıyorsun. Bu nasıl bir şey açıkla bana. Nasıl bir varlık hayatını bir tek şeye böyle odaklar, nasıl? Nasılını da geçtim neden yapar? İnsanın aşık olması için kendisiyle sorunu olması lazım. Hadi bunu da geçtim çok sevdin, çok bağlandın,çok aşıksın. Peki hiç soruyor musun kendine o sana değer veriyor mu diye? Ne oldu niye sustun? Cevabından korkuyorsun değil mi? İşte böyle susarsın. Sen onca değer ver, o kadar sev, o dönüp de yüzüne bakmasın, senin sevdiğinin yarısı kadar sevmesin, sen ona günlerini,aylarını verirken o seni bir kere bile düşünmesin. Ne o, şimdi adalet mi bekliyorsun? Hiçte bekleme, çünkü yıllardır izliyorum bu aşk dediğin şeyi. Bir kere dahi adaletli davrandığını görmedim. Eğer üzülüyorsan, ağlıyorsan sende benim gibi biliyorsun, sen bunları baştan bilerek girdin bu işe. Peki ama bunu bile bile niye aşık oluyorsun be kardeşim. Böyle mazoşistlik görülmüş şey mi?

    Tamam kabul ediyorum mazoşistsin, bile bile acı çekmeyi seviyorsun. Hatalar yapıyorsun hepsine kabulüm. E güzel kardeşim sen sevgine niye karşılık bekliyorsun, olacak şey mi? Böyle bencillik görülmüş şey değil! Her yaptığına karşılık bekler mi insan. Kendi kendine sev, acı çek, ağla, o seni sevmese de sen onu sev. Zaten onun seni, senin onu sevdiğin gibi sevmesini beklemek kadar saçma bir şey olamaz çünkü sevmez… beklersin, umarsın boşa yere acı çekersin. Bari karşılık bekleme güzel kardeşim, ben senin iyiliğin için söylüyorum… boşa üzülüyorsun, yıpranıyorsun hatta bazen hayatı kaçırıyorsun yapma! Bak etrafına birine aşık olanların kaçı mutlu, yapma sevme işte!

Yapma yüreğim sevme işte!...
                                                                          ÖZAK DURMUŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder