Bu Blogda Ara

16 Ekim 2010 Cumartesi

SEVGİNE MUHTACIM…



Karşında ana rahminden çıkmış çırılçıplak bir bebek gibiyim sanki, ağlamaktan başka bir yolla anlatamam derdimi. Güçsüz, ağlak ve sana muhtacım. Bir bebeğin annesine muhtaç olduğu kadar sana muhtacım ben. Tek besinim senden gelecek sevgidir. Sevgisizliğin öldürür beni.

Ben bir tek senin yanında uyuyabilirim. Senin olmadığın yeri yadırgarım. Senin kokunun olmadığı her yerde biçare ve ağlağım. Benim bütün dünyam sensin. Tüm gözyaşlarım sanadır. Bana sadece senin sesin huzur verir. Benim ilk sözüm senin adındır…

Her şey sensin güneşsin, aysın, yıldızlarsın, doğasın, bulutsun, ağaçsın, çiçeksin, bensin… ve de hepimizden daha güzelsin

Sende sevsen beni,yanında büyürüm bende belki

                                                                                                   ÖZAK DURMUŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder