Bu Blogda Ara

10 Ekim 2010 Pazar

DOST


       Dost söylenmesi kolay bulunması zor şey bu dostluk. Sizin gibi dostlarım olduğunu bilse insanlar herhalde beni oldukça kıskanırlar. Siz güzel dostlarım için ben sahip olduğum her şeyi feda etmeye hazırım. Tüm sevgimi verebileceğim dostlara sahip olduğumu düşündüm hep.Sizler için,sizleri kaybetmekten korktuğum için ne çok ağladım. Sizi gülümsetebilmek kadar bana mutluluk veren bir şey yok.

       Acınız acım,gözyaşınız gözyaşım,sevinciniz sevincim,sevginiz sevgim oldu. Ben sizle var oldum, ben sizle varım. Hiçbir ömre böyle saadet sığmamıştır. Kalbim sizin sevginizle doldu,kanatlandı. İçinde nice mutluluklar bulunduran bulutlara ulaştı.

HAYAT SİZİNLE GÜZEL,HAYAT SİZİNLE YAŞANILABİLİR,HAYAT SİZLE HAYAT


                                                                 Özak Durmuş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder