Bu Blogda Ara

16 Ekim 2010 Cumartesi

Unutulur Mu Sevgiler



Nedir bu acı?
Gerçek midir tüm sevdiklerimin gittiği?
Dönüp arkalarına bakmadıkları gibi
Bir elvedayı esirgemeleri

Hiç ağladınız mı benim gibi?
Hiç sevdiniz mi benim gibi?
Hiç özlemez misiniz ben gibileri?
Dün olduğu gibi, bugün de sevenleri

Benimki kadar içten mi?
Mutluluk dilekleriniz
Korku sarmıyor mu içinizi?
Belki bir gün unutuluruz diye

Ağlamak biçaresizlik örneği midir sadece?
Ben siz olmadan biçare ve ağlağım
Sessiz ve nefessiz bir elveda derim
Hayata ve geride kalan tüm dostlara

Unutulur muyum bilmem
Ama unutamam ne sizi
Ne de sevgi dolu günlerimizi
Şiirlerim dostlarıma vasiyetim
Sevgim benim tek meziyetim!

                                                                    Özak Durmuş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder