Bu Blogda Ara

16 Ekim 2010 Cumartesi

SEN YOKKEN



Sen yokken anladım birçok şeyi

Sen yokken fark ettim gözlerinin ne kadar yeşil olduğunu, bana ne güzel baktığını. Sen yokken fark ettim dudaklarının allığını, sen konuşurken sana nasıl hayran kaldığımı. Sen yokken fark ettim gülüşünün beni benden nasıl aldığını, sana bakarken benim de gülümsediğimi.

Sen yokken anladım, senin yokluğunda yağmurun daha bir hüzünlü yağdığını. Sen yokken anladım, senin yokluğunda çiçeklerin bile boynunu büktüğünü. Sen yokken anladım, ayın ışığının karanlık gecelerde bir yol gösterici olacağını. Sen yokken anladım, canımın acıması için bir darbeye gerek kalmadığını.

Sen yokken fark ettim, her yıldız kaydığında seni dilediğimi. Sen yokken fark ettim, tüm aşk şiirlerinin sana yazıldığını. Sen yokken fark ettim, seni görmeden de sana şiir yazılabileceğini. Sen yokken fark ettim, anlamsız tüm üzüntülerimin nedenini.

Sen yokken anladım, dünyamın senin etrafında döndüğünü. Sen yokken anladım, benim de ağladığımı. Sen yokken anladım, yokluğuna dayanmanın tek yolunun dönüşünü umut etmek olduğunu. Sen yokken anladım, ilk görüşte de aşık olabileceğimi. Sen yokken anladım seni ne çok sevdiğimi...

                                                          ÖZAK DURMUŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder